петак, 9. март 2012.

Nije kuvanje,vec izazov

Preko nase drage blog prijateljice i inace moje imenjakinje MAJE sam saznala za novu igricu koja kruzi blogovima,igricu u kojoj treba izazvati tri blog prijateljice.Ona je mene izazvala:)))




A pravila su sledeca:
1.Nabrojati tri najvise koriscene ili najdraze alatke u svom hobiju,tj.kuvanju
2.Nabrojati tri stvari koje bi zelele da imate
3.Izazvati svoja tri blog prijatelja

1.U kuhinji najvise koristim mikser jer cesto pravim kolace i torte,pa ljustilica za voce i povrce kad kuvam,i naravno komplet nozeva.
2.Sta bi volela da kupim?Imam zelju kao i Maja da imam Kichen Aid,pa komplet posudja Delimano,jer mi se mnogo svidja,iako imam Zepter, i jednu mikrotalasnu koju do sad nisam kupila,ali planiram,jer je stvarno dobro imati je u svojoj kuhinji.
3.A sad izazivam moje sledece blog prijateljice:



2 коментара: