четвртак, 18. август 2011.

Musaka


Potrebno je:
500gr.krompira
3 tikvice.
Fil:
1 glavica crnog luka
400gr.mlevenog mesanog mesa
4 paradajza
so,biber,zacin
persunovo lisce,ulje.
Besamel sos:
2 kasike ulja
2 kasike brasna
4dcl.vode
1 povrtna kocka za supu.
Tikvice oljustiti,iseci na trake,posoliti i ostaviti u cedku da se ocede kad puste vodu.
Za to vreme sitno iseckati crni luk,pa ga zajedno sa mlevenim mesom na malo ulja staviti da se 
dinsta.Paradajz oljustiti i samleti u blenderu,pa sipati u mleveno meso i zajedno krckati 
15min.Zaciniti po ukusu i dodati sitno iseckano persunovo lisce.
Dok se krcka meso,ocedjene tikvice ispeci na malo ulja i stavljati na tanjir oblozen papirom 
kako bi se ocedio visak masnoce.
Staviti 4dl.vode da provri,pa skuvati supu od kocke.Pomesati ulje i brasno,kratko zaprziti,pa 
naliti sa pripremljenom supom i skuvati besamel sos.
Krompir oljustiti i iseci na listice,pa slagati musaku sledecim redom.


Keramicku ciniju podmazati sa malo ulja,pa sloziti red krompira,posoliti ga i pobiberiti,pa 
preliti fil.Zatim sloziti pola ispecih tikvica,pa opet fil,drugu polovinu tikvica,fil,i odgore poredjati 
ostatak krompira.

Preliti sa besamel sosom,uviti folijom i staviti u rernu na 200C da se krcka 
1,5h.

Sluziti uz jogurt ili kiselo mleko.


Nesto malko drugacije,probajte:))



10 коментара:

  1. Obozavam musaku, bas sam danas imala za rucak:)!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Duugo već nisam jela musaku, dobro da si me podsjetila.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja musaku obicno pravim sa patlidzanom i volim jako da je jedem:)

    ОдговориИзбриши
  4. Pravim nesto slicno, ali bez Beshamel-a. Probam drugi put po tvom nacinu!

    ОдговориИзбриши
  5. A baš sam se mislila što bi danas za ručak :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala devojke!!Volim da kombinujem i kad kuvam i kad pravim kolace.Posto sada ima svezeg paradajza,probala sam na ovaj nacin da je napravim i svidelo nam se.Dzoli,umesto tikvica se moze staviti i plavi patlidzan ili kombinovano.Uvek mozemo drugacije kombinovati i dobiti neko novo jelo.Pozdravljam vas:)))

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam nikada kombinovala tikvice i krompir u musaci, a ovo zalivanje bešamela supom umesto mleko mi je novo. Svaka kuća svoj recept ima, a ja tako volim da zavirim u tuđ tanjir i ukradem po koju caku!

    ОдговориИзбриши
  8. Jeco,probamo nesto novo,pa ako valja ponovimo,a ako ne,zaboravimo:))I ja obozavam da virim kod tebe u tanjir!!:))

    ОдговориИзбриши
  9. me encanta la combinación,se ve sabrosa y hasta el nombre me gusta,abrazos cordiales.

    ОдговориИзбриши
  10. Ja musaku zalivam mlijekom, ali ova varijanta mi zvuči i izgleda odlično, tako da idući put isrobavam tvoj recept! :)

    ОдговориИзбриши