субота, 6. август 2011.

Punjene paprike sa sirom


Potrebno je:
8 paprika babura
300gr.sira
1 jaje
100gr.slanine
1 crvena paprika
1 glavica crnog luka
2 paradajza
maslinovo ulje
soli po ukusu.

Crni luk,papriku i slaninu iseckati na kockice i proprziti 10-ak minuta na malo maslinovog ulja.
U ciniju izgnjeciti sir,dodati mu jaje i proprzeno povrce sa slaninom,pa sjediniti.U zavisnosti koliko je sir slan,posoliti.
Paprike ocistiti i oprati.U svaku sipati po malo maslinovog ulja,napuniti sa filom,pa sa krugom paradajza zatvoriti.Poredjati u vatrostalnu posudu,pokriti folijom i peci u zagrejanoj rerni na 250C oko 45minuta.






6 коментара:

  1. Fora mi je ovaj poklopčić od pumidora! Nisam nikad jela paprike punjene na ovaj način, sigurno je jako ukusno.

    ОдговориИзбриши
  2. Moj mali eksperiment.Nama su se dopale,lake su.Hvala ti:))Ne znam zasto ne mogu da ti se prikljucim blogu,vise puta sam pokusavala:((Pozdravljam te

    ОдговориИзбриши
  3. Ooo, imenjakinjo, paprike i kod tebe :) Nisam ovakve jela, a zvuče odlično!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo izgleda bozanstveno...Nekoliko puta sam probala paprike sa sirom - svaki put' je to bilo drugacije iskustvo.
    Vrijedi probati i ovo.

    ОдговориИзбриши
  5. Jela sam ih ovakve ali ih uvek pržim u tiganju, a ovo je mnogo lakši metod. Probaću.

    ОдговориИзбриши