недеља, 1. јул 2012.

Paradajz čorba


Potrebno je;
1 veca glavica crnog luka
2 mlade sargarepe
1 manja tikvica
1 manji koren celera
200gr.mlevenog mesa
1 kasika masti
1 govedja kocka za supu
3dcl.kuvanog paradajza
8dcl.vode
50gr.sitnije testenine(skoljkica)
so,biber,zacin
persunovo i celerovo lisce
lolber.

Povrce ocistiti i oprati,pa crni luk sitno iseckati,a celer,sargarepu i tikvicu izrendati na krupno rende.Staviti u serpu,dodati mleveno meso,mast,naliti sa 1dcl.vode,pa staviti da se dinsta oko 30min,povremeno mesajuci.Zatim dodati kocku,lolber,zaciniti po ukusu,dodati sitno seckano persunovo i celerovo lisce,pa naliti sa kuvanim paradajzom i vodom i ostaviti da provri.Tada dodati i testeninu,pa kuvati jos 15-ak minuta.


Idealna corbica za ove dane...Moze se sluziti i kao kompletan obrok,jer ima i mesa i povrca u njoj...
                                                               PRIJATNO!


9 коментара:

  1. Obožavam juhu od pumidora! Sviđa mi se tvoja verzija obogaćena mesom.

    ОдговориИзбриши
  2. Mmmmdivna corbica, taman za moju dijetu (samo poizbacujem zabranjene namirnice)!

    ОдговориИзбриши
  3. Moji muski najradije jedu takvu corbicu - zasitna i ukusna!

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je čorbica,nisam je još spremala ovako sa mesom.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala vam!!Mi je mnogo volimo.Mleveno meso mozete staviti po vasem izboru.Pravila sam jednom i sa sitno seckanim belim mesom,moze i tako,ako ne volite da je mleveno.Kompletan obrok,idealan i sasvim dovoljan za ove vrucine.:))

    ОдговориИзбриши
  6. Ajjjj, nema me milijun godina, a onda već na prvoj strani ne znam što bih odabrala, bećarac, čorbu ili sve one divote s jagodama. :)

    ОдговориИзбриши
  7. zgodna promjena, kod mene je obično juha od pomidora bez pašte i mesa

    ОдговориИзбриши
  8. Uh, corbica na ovoj vrucini uvek osvezi, ne mora cak da bude ni jako vruca, nisam pravila sa mesom ali sigurno je ukusna, hvala za receptic.:))

    ОдговориИзбриши
  9. Ova verzija juhe od paradajza je odličan ljetni obrok.Super si je napravila i uz komad finog kruha plus zdjelica salate eto ručka !

    ОдговориИзбриши