субота, 8. јануар 2011.

Banatska cesnica

POTREBNO JE:
750gr.kora za baklavu
200gr.suvog grozdja
200gr.suvih smokvi
150gr.mlevenih oraha
150gr.seckanih oraha
2dcl.ulja
SIRUP:
800gr.secera
7dcl.vode
1 dinar
Prvo skuvati sirup od secera i vode i ostaviti ga da se ohladi.
Kore redjati u podmazan pleh,svaku prskati sa uljem,a na svaku drugu naneti po malo suvog grozdja,suvih smokvi,mlevenih i seckanih oraha.Dinar ubaciti negde u sredini.Odgore zavrsiti sa dve kore,pa iseci cesnicu na kocke i peci je na 180C oko 1h.Pecenu preliti sa pripremljenim sirupom.
Neko pravi pogacu,a kod nas Sosa je obicaj ovakva cesnica.:))

9 коментара:

  1. Super Majo! Dobra ti je ova česnica! Tebi i tvojima želim lep i srećan Božić uz Banatsku česnicu!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga imenjakinjo, sretan Božić tvojoj porodici i da ga uvjek slavite u sreći i veselju! Baš ti je lijepa česnica, kod nas se ona pravi kao pogača.

    ОдговориИзбриши
  3. Srecan Bozic! Prava si Banacanka,drugarice moja!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je predivno Majo..zelim ti Srecan Bozic!

    ОдговориИзбриши
  5. Hehehehehehe Majče pa ovo je savršeno ! Nisam videla do sada ovakvu česnicu! BRAVO draga! :-))

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je cesnica! Srecan Bozic, sve najlepse tebi i tvojoj porodici :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala svima!I ja svima Vama zelim srecan Bozic!Sinoc sam gledala moj omiljeni film,zato me nije bilo,a i decu sam spremala za put.Film,Dzuli i Dzulija.Ko ima HBO,danas je repriza u 12.45.Radi se o jednoj devojci koja otvara blog o kulinarstvu,a uzor joj je spisateljica knjige,umetnost francuskog kuvanja.Divan je i svima ga toplo preporucujem,posobno posto volite da kuvate.Glavnu ulogu igra Meril Strip,sjajna je!Jako sam srecna sto sam otvorila ovaj blog i sto se druzim sa svima vama!Hvala vam!:))

    ОдговориИзбриши
  8. Hej Majo, film je sjajan; i meni je omiljen! Ja sam ga gledala prosle godine i on me uputio u blogovanje, tj. razjasnio neke od pojmova o kojima nisam razmisljala. Mogu slobodno reci da je bio jedan od presudnih faktora da se odlucim da krenem u blogerske vode. Videla sam da je sinoc bio na HBO, ali sacuvala sam svoj CD tako da se spremam ovih dana ponovo ga pogledati sa suprugom koji nije gledao. Ja cu ga sada, kada sam i sama blogerica gledati iz druge perspektive, a muzu mozda pomogne da bolje shvati moje groznicavo fotkanje pre rucka ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Sandra,videla sam da imamo puno slicnosti:)Imam i ja disk i volim da ga odgledam.I volim sto sam otvorila blog,jer komuniciram sa divnim ljudima koji vole ono sto i ja,da kuvaju,druze se i razmenjuju recepte!

    ОдговориИзбриши