недеља, 27. јул 2014.

CIPIRIPI TORTA

CIPIRIPI TORTA




 Kora I i III:6 belanaca,6 kasika secera,5 kasika mlevenog pecenog
lesnika,2 kasike griza,2 kasike brasna,2 kasike CIPIRIPI napitka.

Kora II:6 belanaca,6 kasika secera,1 puding sa ukusom slatke
pavlake,3 kasike CIPIRIPI napitka.

Fil I:18 zumanaca,1 jaje,15 kasika secera,1 kasika
brasna,300gr.CIPIRIPI napitka,250gr.margarina.

Fil II:500ml.slatke pavlake,2 CIPIRIPI cokolade.

Za koru I  dobro umutiti belanca se secerom.Zatim dodati
lesnik,griz,brasno i napitak,smesu polako sjediniti sa kasikom i
izliti u pleh(35x25)oblozen papirom za pecenje.Peci koru oko
25min na 180C.Na isti nacin napraviti koru III.

Za koru II dobro umutiti belanca sa secerom,pa dodati prah za
puding i napitak.Smesu sjediniti polako sa kasikom,izliti u pleh i
peci na 180C 15min.

Za fil I umutiti zumanca,jaje,secer i brasno,pa fil kuvati na pari.Pred
kraj kuvanja dodati napitak.Ostaviti da se fil ohladi,pa ga sjediniti
sa umucenim margarinom.

Za fil II umutiti slatku pavlaku,pa u nju dodati izrendanu CIPIRIPI
cokoladu.

Filovati:kora I,filI,fil II,koraII,fil I,fil II,kora III,fil I,fil II.Odgore mozete
narendati CIPIRIPI cokoladu i dekorisati po zelji.PRIJATNO!


6 коментара:

  1. Nije,svasta nesto mi se desilo.Sada sam se vratila da se druzimo.Torticu sam osmislila sinu za 17-ti rodjendan,hvala ti ! pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Dobrodosla nazad! Malo kasnim, ni sama nisam bila redovna sa postovima... lepa tortica. Srećan rodjendan, sa zakasnjenjem.

    ОдговориИзбриши
  3. Ni ja te dugo nisam videla,hvala Bogu da je sad sve u redu i da i ponovo sa nama.Divna torta.

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav gospođo ili gospodine
    Iskrenost i iskrenost dvije su stvari koje nedostaju stranicama. Ja sam privatni zajmodavac i nudim kredite ozbiljnim ljudima koji mi mogu dobro otplatiti uz kamatu od 3% godišnje. Moji uvjeti kreditne ponude su vrlo jasni i jednostavni bez protokola. Molimo kontaktirajte me za više informacija.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com

    ОдговориИзбриши