субота, 18. децембар 2010.

Moskva snit torta-posna


Iako sam u strasnoj guzvi,odlucila sam da sednem malo,odmorim i na brzaka vam otkucam recept za ovu divnu posnu tortu.Posto obozavam Moskva tortu,morala sam da je napravim i u posnom izdanju,i super sam je osmislila.Kore se ne drobe i stvarno je ukusna,kao da sam je ja pravila:)))

KORA:
2 soljice kisele vode
1 soljica ulja
2 soljice secera
1 kasika meda
1 kasicica praska za pecivo
2 kasike kakaa
5 kasika mlevenih oraha
250gr.brasna
Sve sastojke sjediniti sa kasikom,pa smesu izliti u podmazan i brasnom posut pleh,pa peci koru na 200C 20min.
Na isti nacin ispeci jos jednu koru.Pleh je velicine 23x33.

FIL I:
1,3l.soka od ananasa
2dcl.soka od ananasa iz konzerve
250gr.pudinga od vanile
10 kasika secera
1 margarin
150gr.prah secera
FIL II:0,5l.slatke pavlake
jos je potrebno:
300gr.visanja
1 konzerva ananasa
Za fil I staviti sok od ananasa sa secerom da provri,a puding razmutiti sa sokom iz konzerve,pa skuvati fil.Kad se ohladi,sjediniti ga sa prethodno umucenim margarinom i prah secerom.
Posebno umutiti slatku pavlaku.Visnje staviti u cediljku da se ocede.

Kore preseci na pola da se dobiju 4 kore.Prvu koru porskati sa sokom od ocedjenih visanja.

Zatim je premazati sa filom I,poredjati pola kolicine ananasa,pa preko slatku pavlaku.

Staviti drugu koru,poprskati je sa sokom od visanja,premazati filom I,poredjati sve visnje,slatka pavlaka.

Staviti trecu koru,poprskati je,fil I,ananas,slatka pavlaka,pa zadnja kora.
Celu tortu premazati sa filom I,pa sa ostatkom slatke pavlake.

Obozavam da eksperimentisem i jako sam srecna kad uspem u onome sto osmislim.Nadam se da ce se i vama dopasti.Svima koji slave svetog Nikolu srecna slava!

9 коментара: