среда, 12. јануар 2011.

Pizza rolati(posni)

POTREBNO JE:
500gr.kora
600gr.kecapa
600gr.mariniranih pecuraka
300gr.kackavalja
ulje
Kore podeliti na 3 dela za 3 rolata(po 5 komada).Pecurke iseckati,a kackavalj izrendati.Na svaki rolat ide po 200gr.kecapa,100gr.kackavalja i 200gr.pecuraka.
Staviti dve kore jednu preko druge pa premazati kecapom,pa staviti trecu koru.
I trecu koru premazati sa kecapom,pa posuti sa izrendanim kackavaljem.

Staviti cetvrtu koru,premazati je sa kecapom ,pa rasporediti iseckane pecurke.

Staviti petu koru,pa urolati.

Tako napraviti jos dva rolata.Rolate staviti u oblozen pleh,pa ih odgore premazati sa malo ulja i peci ih na 220C oko 30min.


14 коментара:

  1. Hehe na isti nacin i ja pravim pica rolat i moja sestra kaze da ja to najbolje napravim :-))) ! Bas si me podsetila jer ga duuuuugo nisam pravila !! Odlican je!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala drage moje:)Marijana,ako ne volite marinirane pecurke,ti mozes staviti i sveze, prethodno prodinstane pecurke.pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Bas ti je lep recept. Ja sam ga radila pre nekih godinu dana, ali mi je ispao malo suv; onako sam ga radila, iz glave. Bas ti hvala, sada imam recept!

    ОдговориИзбриши
  4. Sandra,caka je samo da dobro namazes kecapom i nece biti suvi.Pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Da, verovatno sam premalo stavila paradajza. Koristila sam domaci, kuvani paradajz, ali ga nisam bas imala puno. Hvala. Svakako cu probati ponovo, svidja mi se ideja pizze sa korama!

    ОдговориИзбриши
  6. Pa kako sam uspela da propustim ovaj post..Majo ovo je tako unikatno i predivno..Ja cu ovo morati da probam i to pod hitno!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Samo da te pitam..koje si kore koristila..izgledaju mi kao one tanke za pitu(phyllo) ili si sama razvijala?

    ОдговориИзбриши
  8. Sandra,koristila sam tanke kore za pitu,ali ti mozes da napravis i domace,jos je lepse.Kad imam vremena pravim ih sama,razvucem preko celog stola,nafilujem i umotam carsavom.Drago mi je da ti se dopada:)pozz

    ОдговориИзбриши
  9. Volim pizzu s dizanim tijestom, ali kad mi treba nešto na brzinu radim varijantu s kupovnim tankim korama; fina je:)

    ОдговориИзбриши
  10. Majo, ako zelite, dodjite po jednu lepu nagradicu!

    http://mojanoblica.blogspot.com/2011/01/hvala-za-nagrade.html

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  11. Jao ja ovo tek sada vidim i vec mi ide voda na usta ;) A taman sam resila da malo usporim sa ovako ukusnom hranom. Divno

    ОдговориИзбриши
  12. Savrsena je...pravim je za Sv.Nukolu.
    Hvala za recept.

    ОдговориИзбриши