субота, 19. март 2011.

Posna snikers torta

Ove nedelje sam dobila da pravim 2 posne torte.Ovo je jedna od te dve koje sam osmislila i nadam se da ce vam se dopasti.Inace,kore su sjajne,ne trune se!



KORA I i III:
200gr.brasna
1 prasak za pecivo
5 kasika secera
50gr.mlevenog kikirikija
2dcl.kisele vode
0,5dcl.ulja
U ciniju izmutiti brasno,prasak za pecivo,secer i mleveni kikiriki,pa dodati ulje i kiselu vodu i sve sjediniti kasikom.Smesu izliti u oblozen pleh(38x26) i peci na 200C 15min.Na isti nacin napraviti jos jednu koru.Ovo je kolicina za jednu koru.

KORA II:
200gr.brasna
1 prasak za pecivo
5 kasika secera
50gr.mlevenog kikirikija
2dcl.kisele vode
0,5dcl.ulja
2 rebra cokolade
Na isti nacin kao sto ste pravili I i III koru izmutite sastojke,s tim sto se ovde dodaju 2 rebra izrendane cokolade.


FIL:
1,5l.mleka od soje
150gr.secera
150gr.gustina
6 kasika brasna
250gr.margarina
50gr.cokolade
ZA GRILIJAS:
250gr.secera
200gr.kikirikija
Prvo napraviti grilijas,da bi se ohladio.Na tihoj vatri karamelizovati secer,pa dodati kikiriki,promesati,pa izliti u pleh i ostaviti da se ohladi.Ohladjen grilijas samleti u blenderu.
Za fil pomesati gustin i brasno sa 0,5l.mleka,a ostatak mleka staviti da provri sa secerom.U vrijuce mleko sipati prethodno umucenu smesu i skuvati fil.Ostaviti da se ohladi,pa ga sjediniti sa prethodno umucenim margarinom.Fil podeliti na 2 dela.U jedan deo dodati mleveni grilijas od kikirikija,a u drugi otopljenu cokoladu.

Filovati:na prvu koru naneti prvo cokoladni fil,pa fil sa grilijasom.

Preko staviti drugu koru,pa cokoladni i preko fil sa grilijasem.

Staviti trecu koru,pa sa ostatkom cokoladnog fila tortu premazati odgore,a sa ostatkom fila sa grilijasem tortu premazati okolo.

Tortu odgore preliti sa glazurom od 150gr.cokolade i 5 kasika ulja.Ostaviti da se stegne i ohladi,pa zavrsiti ukrasavanje sa 200gr.slaga.Ja sam u slag dodala malo otopljene cokolade.
PRIJATNO!

13 коментара:

  1. SAVRŠENA JE MAJČE!!! Nisam ni sumnjala u tebe !! :-**

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja drugarice,odusevljena sam! Ne mogu da verujem kako torta divno izgleda! :) A o ukusu ne treba da komentarisem jer sam sigurna da je predobar. Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Fenomenalno izgleda, zaista si je dobro osmislila. Bravo Majo!

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo za posnu varijantu. Dekoracija je fenomenalna. Svaka čast Majo!

    ОдговориИзбриши
  5. Pa drage moje,hvala vam punooooo!!Puno mi znace vasi komentari.Ja sam jako zadovoljna zbog kora,jer mislim da one puno znace u posnoj torti.A sto se tice fil,to je samo igranje i kombinovanje.Sutra pravim sa lesnikom,pa cemo videti kako ce mi ona ispasti.Pozdrav:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je torta a dekoracija isto ja nisam toliko vest sa spricom. Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  7. Majo, predivna je torta..Ti si nam pokazala da i posna torta moze biti dekorativna i bogata ukusom i sastojcima :)

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepa ti je torta. Ja nesto nisam odusevljena kikirikijem u slatkoj varijanti, ali moj tata oboooozava! Prosledjujem recept! Hvala!

    ОдговориИзбриши
  9. Jafi,Surac,puno vam hvala:))
    Sandra,imas recept i sa lesnikom,ako nisi ljubitelj.A mozes i kikiriki zameniti sa orasima ili lesnicima.Pozz:))

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala. Ja cu sa lesnjacima, a mama neka tati pravi ovu sa kikirikijem!

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarno si majstorica z atorte,odlične recepte imas!

    ОдговориИзбриши