четвртак, 25. новембар 2010.

Princeze

Princes krofne,ili princeze kako ih ja zovem su moji omiljeni kolaci.Do sada sam pravila obicne,cokoladne,a sada sam se odlucila za kombinaciju i sjajne su!:)

Testo:
3dcl.vode
2dcl.ulja
300gr.brasna
6 jaja
prstohvat soli
1 prasak za pecivo
3 kasike kakaa(ili cokoladnog preliva)

Fil:
6dcl.mleka
80gr.pudinga od vanile
10 kasika secera
125gr.margarina
3 rebra cokolade
250ml.slatke pavlake
prah secer za posipanje

Za testo staviti vodu i ulje sa malo soli da provri,pa dodati brasno pomesano sa praskom za pecivo i kratko kuvati.Testo zatim preruciti u ciniju pa dodavati jedno po jedno jaje muteci mikserom.Kad se lepo umuti podeliti ga na dva dela i u jedan dodati kakao(ili cokoladni preliv).Spric ili dreser dzak naizmenicno puniti cas zutim cas cokoladnim testom,pa istiskivati princeze na podmazan pleh.Peci ih na 220C 10min,a zatim smanjiti na 200C i peci ih jos 20min.
Za fil pomesati puding sa 2dcl.mleka ,a ostatak mleka staviti da provri sa secerom,pa u njega skuvati puding.Kad se ohladi dodati prethodno umucen margarin.Posebno umutiti slatku pavlaku,pa pola dodati u fil.Fil zatim podeliti na dva dela i u jedan deo dodati 3 rebra otopljene cokolade.Princezama iseci vrhove pa ih puniti prvo cokoladnim,pa zutim filom i na kraju slatkom pavlakom.Vratiti im kapice i pred sluzenje ih posuti sa prah secerom.

2 коментара:

  1. Sjajan recept!Draga,svrati na moj blog,imam jednu nagradicu za tebe.Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Joj,hvala ti.Bas si me i obradovala i iznenadila.Blog ti je sjajan!!!Ja se jos ucim,nova sam,samo da vidim kako se preuzima.Volim sto cu se ubuduce druziti i razmenjivati recepte sa ljubiteljima dobrog zalogaja!:)

    ОдговориИзбриши