среда, 22. децембар 2010.

Kreker kuglice i posne ajvar stanglice

POTREBNO JE:
400gr.slanih krekera
250gr.margarina
1dcl.vode
200gr.posnog majoneza
2 konzerve tunjevine
8-10 kiselih krastavcica
100gr.proprzenog susama za valjanje

Krekere samleti i preliti sa vodom,pa promesati.Kisele krastavcice izrendati,a tunjevinu ocediti od viska ulja.
Margarin izmutiti,pa mu dodati krekere,tunjevinu,krastavcice,majonez,malo posoliti,pa sve sjediniti.Ostaviti na 2h u frizider da se ohladi.
Kad se ohladi,sa nauljenim rukama praviti kuglice i valjati ih u proprzen susam.
Posto jako puno ispadne,odlucila sam da od pola fila napravim neke posne stanglice i evo kako su ispale:))


                                    POSNE AJVAR STANGLICE



                           KORA:
                           1dcl.kisele vode
                           1dcl.piva
                           8 kasika brasna
                           4 kasike ajvara
                           1/2 kasicice soli
                           1 kasicica praska za pecivo

Sve sastojke za koru izmesati kasikom,pa smesu izliti u oblozen pleh i peci koru na 200C 15min.

ZA FIL:
200gr.krekera
125gr.margarina
0,5dcl.vode
100gr.posnog majoneza
1 konzerva tunjevine
5 kiselih krastavcica
Fil pripremiti kao za kreker kuglice,pa premazati koru.


Preko fila premazati 3-4 kasike ajvara.



Odgore staviti 1 manji list oblande.

Ostaviti da se ohladi i oblanda omeksa,pa iseci na stanglice ili kocke.PRIJATNO!

5 коментара:

  1. SUper ideja za posne slave. Razne kuglice sam pravila ali krekere nisam koristila. Super!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja drugarice,ja nemam vise reci hvale. Srecna ti slava,sa zakasnjenjem,izvini. Cestitam ti na osvojenoj nagradi! Nek' se zna da si super domacica. Bravo za tebe!

    ОдговориИзбриши
  3. Fantasticni recepti! Ove stanglice su mi posebno interesantne, belezim recept i cekam pravi trenutak da probam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena,Jovana,Andrijana i Mihaela,punoooo vam hvala!Trudim se da svake godine napravim nesto novo.Htela sam da napravim Bajaderu od Jovane i da prezle zamenim krekerima,verovatno bi moglo.Ali probala sam nesto drugo i eto rezultata.:)

    ОдговориИзбриши