уторак, 17. мај 2011.

Pancerote

TESTO:
500gr.brasna
1 kvasac
1 kasika secera
1 kasika soli
1dcl.ulja
2dcl.mleka
1 jaje
FIL:
1 jaje
5 kasika kecapa
250gr.sunke(po izboru)
250gr.kackavalja
malo origana po ukusu
U mlako mleko sa malo secera i brasna staviti kvasac da nadodje.
U ciniju za mesenje sipati deo brasna,so,secer,ulje,jaje i nadosao kvasac,pa u pocetku mesiti sa varjacom.Zatim uz dodavanje ostatka brasna umesiti testo i ostaviti ga 30min da odmara.
Za to vreme pripremiti fil.U ciniju pomesati izmuceno jaje,kecap,izrendan kackavalj,sunku iseckanu na kockice i malo origana po ukusu.
Nadoslo testo podeliti na 8 jufkica i svaku zaokruziti velicine tanjirica,pa na polovinu naneti fil.
Preklopiti na pola,a krajeve uviti da ne bi iscureo fil prilikom pecenja.

Pancerote pokriti i ostaviti jos 15min da odmaraju,a zatim ih prziti na dobro zagrejanom ulju.

Ispecene vaditi na salvetu da bi se ocedio visak masnoce.
Sluziti uz npr.mileram.


15 коментара:

  1. Majo, pravila sam ih skoro po Tašinom receptu ali sa kalupićem onim. Da znaš da ti je mnogo lakše s njim da radiš a ništa se ne lepi za njega. Ja sam punu kesu napraila i sve pozamrzavala.

    ОдговориИзбриши
  2. Obavezno spremam danas za večeru :)),moja ćerka će se oduševiti, hvala na receptu :D!

    ОдговориИзбриши
  3. Oh Majce Majce..ja ovo moram danas da napravim haha Sad sam zaista bas gladna!:)) odlican recept!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vam drage moje!!!Jelena i ja ih pravim male kao koktel zalogajcici,sa tim kalupom.Za decije zurke,savrseno:))Lenka i Sandra,prijatno vam bilo:))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti na podsećanju, nekada sam ih veoma često pravila :) Divno izgledaju

    ОдговориИзбриши
  6. E, ovo je stvarno odlično. Obožavam ovakve stvari, mada ih se klonim:( ali nekad treba častiti sebe...
    Draga, svrati kad imaš vremena, malo da se družimo i usput da ti prosledim nagradicu:))) Pozdrav, Majček

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam ih! Svrati po nagradu i kod mene ;))))

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicno i ukusno izgledaju..sad bih mogla jednu ili dve hahaha

    ОдговориИзбриши
  9. Super su ti. I ja pečem u tiganju na ulju... :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala vam drage moje,pa svratite na jednu dve:)))

    ОдговориИзбриши
  11. Exquisitos pancerotes se parecen a nuestras empanadas fritas que rico relleno,cariños y abrazos.

    ОдговориИзбриши
  12. Pancerote su omiljene mojoj sestri i nećakinji, sastojci su uglavnom ovi osim što ih one peku u pećnici.
    Tvoje odlično izgledaju, baš si ih super napravila !

    ОдговориИзбриши