уторак, 22. новембар 2011.

Reforma


Kore:
24 belanca
40 kasika secera
28 kasika seckanih oraha
12 kasika brasna
8 kasika prezla.
Fil:
24 zumanaca
24 kasika secera
150gr.cokolade
375gr.margarina.
Pre pravljenja torte,orahe prosusiti u rerni,jer ce torta biti ukusnija.
Za jednu koru dobro umutiti 6 belanaca sa 10 kasika secera,dok se ne dobije cvrst sam.Tada dodati 7 kasika seckanih oraha,3 kasike brasna i 2 kasike prezle,pa sve polako sjediniti sa kasikom.Smesu sipati u pleh(38x26)oblozen papirom za pecenje,pa peci koru na 180C oko 25min.Na isti nacin napraviti jos 3 kore,znaci 4 ukupno.


Za fil umutiti zumanca sa secerom,pa ih kuvati na pari oko 15minuta.Tada dodati cokoladu izlomljenu na kockice i kuvati jos 10minuta.Na tacnicu sipati malo fila i proveriti da li je gotov.Ako fil ne curi,gotovo je kuvanje,pa fil ostaviti da se ohladi.Kad se ohladi,sjediniti ga sa prethodno umucenim margarinom.


Filovati:kora,fil,kora..i na kraju celu tortu premazati sa filom.







11 коментара:

  1. Obožavam reform torte a sa krupno seckanim orasima još nisam probala. Izgleda prelepo, samo ja bih smanjila količinu jaja, jer je zaista ogromna...

    ОдговориИзбриши
  2. Bas me poslednjih dana mamite reformom sa svih strana, tacno cu morati i ja da se pozabavim tom torticom :)
    Ni ja, do sada, nisam videla tu varijantu sa seckanim orasima a izgleda bas lepo, kao sto rece Zora.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Volim je! Ja imam neki recept sa mnogo manje jaja...Vjerovatno si pravila duplu verziju?!

    ОдговориИзбриши
  4. SAVRŠENA MAJČE! I ja imam recept sa većom količinom jaja i upravo zato je ova torta sjajna za razne vrste proslava jer je veoma izdašna, a po želji se može smanjiti količina istih! :-*

    ОдговориИзбриши
  5. Verzija sa seckanim orasima je po starom receptu,kako su pravile nase bake.Sto se tice kolicine jaja,ovo je prava torta.Reforma pravljena sa manje jaja je ili snit ili manja tortica.U zavisnosti od prilike,pravite manju ili vecu tortu.Ova je pravljena sestri za rodjendan:))

    ОдговориИзбриши
  6. Divna je! Probala sam reformu pravljenu po ovom receptu i sjajna je, baš po mom ukusu.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična torta i super si je napravila, bilo bi mi drago da mi je barem jedan od ona dva komada bliže :)). Bravo Maja !

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti Marijana.Posto si je probala,znas onda i kakvog je ukusa.Drago mi je da ti se svidja:))
    Branka,mogu da ti i posaljem celu,posto nismo blizu da popijemo kaficu i zasladimo se!:))

    ОдговориИзбриши
  9. 0v0 je za moj ukus prava torta divno ste objasnili kako se pravi pokusacu da je napravim iako ja bas nisam majstor za torte prepolovicu meru pa sta mi bog da majo hvala puno

    ОдговориИзбриши
  10. Jel u pitanju sestra koju znamo:) E, neka joj je srećan rođendančić... Sa srećom!
    Majo, ja ovo samo mogu da gledam i šacujem al od toga vajde nema:) Jeste da je velika al ko voli neka umanji sastojke:) ddddd

    ОдговориИзбриши
  11. Nista lepse od klasicne cokoladne torte. Nema eksperimentisanja, a ukus fantastican :)

    ОдговориИзбриши