петак, 25. новембар 2011.

Sitni kolači

Na danasnji dan pre tacno godinu dana pokrenula sam ovaj moj blog.Jako sam srecna zbog toga.Na ovaj nacin sam stekla dosta novih prijatelja.Neki su ostali samo kao "virtuelni",a neke sam zahvaljujuci Maji i njenoj ideji za blog okupljanje upoznala i uzivo.Povodom mog prvog blogrodjendana castim Vas ovim sitnim kolacicima.Neke recepte vec imam na blogu,a neke nove cu ispisati.Hvala Vam:)))


KINDER BAJADERA

DONJI DEO:
150gr.secera
1dcl.vode
50gr.cokolade
125gr.margarina
150gr.mlevenog keksa
150gr.mlevenih oraha
BELI DEO:
125gr.margarina
200gr.mleka u prahu
200gr.secera
0,5dcl.vode
Za donji deo secer istopiti sa vodom,dodati cokoladu i margarin,pa kad se otope skloniti sa vatre i dodati mleveni keks i orahe.Pleh(18x28)obloziti prozirnom folijom,pa od smese napraviti koru.
Za beli deo staviti secer da se spinuje sa vodom u gust sirup.Za to vreme dobro umutiti mleko u prahu sa margarinom,pa postepeno u tankom mlazu dodavati vruc skuvani sirup muteci mikserom sve vreme.Beli deo odmah naneti na koru.
Ako zelite da dekorisete,otopite stangu crne cokolade,pa poprskati po belom delu,ostaviti da se ohladi,pa iseci na stangle.

BAJADERA
POTREBNO JE:
500gr.secera
15 kasika vode
125gr.margarina
300gr.mlevenog keksa
300gr.mlevenog pecenog lesnika
100gr.cokolade
GLAZURA:
100gr.cokolade
3 kasike ulja
Staviti secer sa vodom da provri, kuvati jos 2min,pa skloniti sa vatre.Tada dodati margarin i mesati da se otopi,pa dodati mleveni keks i lesnike.Sjediniti,pa smesu podeliti na dva dela i u jedan deo dodati otopljenu cokoladu.Pleh(30x21)obloziti providnom folijom,pa naneti prvo smesu sa cokoladom,pa smesu bez cokolade.Napraviti glazuru od cokolade i preliti.Ako hocete bele sare,otopite stanglu bele cokolade i poprskajte po crnoj dok je jos vruca.
Ovaj recept mi je dala moja draga JOJA i ja joj se punooooo zahvaljujem.Bajadera je SUPER!!


Čar na darDvobojna oblanda i jaffa oblanda.

JAFFA OBLANDA

POTREBNO JE:
400gr.secera
4dcl.mleka
250gr.margarina
100gr.cokolade
600gr.mlevenog keksa
veliko pakovanje jaffa keksa
2 velika lista oblande
Staviti secer,mleko,cokoladu i margarin na tihoj vatri da se otope,pa skloniti i dodati mleveni keks.U originalnom receptu ide 500gr.mlevenog keksa i 100gr.kokosa,ali posto ja ne volim kokos,pravim samo sa mlevenim keksom.
Na prvi list oblande naneti pola fila,poredjati jaffa keks sa cokoladnim delom na dole,naneti drugu polovinu fila,pa odgore staviti drugi list oblande.Preko staviti nesto teze,dok se oblanda ne ohladi i stegne,pa je iseci na parcad.


Rafaelo kuglice,kuglice Ferrero Rocher, Snikers kuglice.

RAFAELO KUGLICE

POTREBNO JE:
1dcl.vode
250gr.secera
125gr.margarina
250gr.mleka u prahu
200gr.kokosa
kokos za valjanje
lesnik za punjenje kuglica
Staviti vodu da provri,pa dodati secer i margarin i mesati dok se ne rastope.Skloniti sa vatre,pa dodati postepeno pomesano mleko u prahu i kokos.Ostaviti da se smesa ohladi,pa praviti kuglice.Kidati male kuglice,rastanjiti ih i njime obloziti po jedan lesnik.Formirati kuglicu,pa uvaljati u kokos.

FERRERO ROCHER

POTREBNO JE:
200gr.nutele(ili tamnog eurokrema)
150gr.lesnika
100gr.lesnik napolitanki
GLAZURA:
100gr.cokolade
3 kasike ulja
50gr.lesnika
Lesnik i napolitanke krupnije samleti,pa pomesati sa nutelom.Od smese praviti kuglice,pa ih ostaviti bar na pola sata u frizider da se ohlade.Tada napraviti glazuru od cokolade,u nju dodati krupnije mleveni lesnik,pa svaku kuglicu uvaljati.
Verujem da je ove kuglice dosta Vas isprobalo,ali sam ispisala recept,da se nadje sve na jednom mestu.
PRIJATNO!!



22 коментара:

  1. E, draga Majo, srećan ti 1. blogo-rodjendan:) Nadam se da ti ovo druženje prija i da ćeš se potruditi da nas mamiš raznim djakonijama i dalje:)A, mi koliko ćemo moći da odolevamo njima - videćemo:)
    Kolače ću samo da gledam i ćutim, dddd ko Homer S. kada gleda u krofne:)
    Bila si vrednica i ne sumljam da su jako ukusni:) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Majče, od ♥ ti čestitam Prvu godišnjicu bloga i želim ti da bude još puuuuno godišnjica. Uvek sa oduševljenjem pratim tvoj blog i divim se prelepim receptima. Toliko prekrasnih i raznovrsnih kolačića si nam ponudila, da ćeš nam "podići" šećer. Hvala!

    ОдговориИзбриши
  3. Majo, Majo! Svaka čast. Uglavnom koliko si me oduševila ovim kolačičima nikako stići čestitati ti blogorođendan! Iskrene čestitke i želim da se još dugo, dugo družimo!

    ОдговориИзбриши
  4. Draga imenjakinjo sretan blogorodjendan!!! Kolilko si ti kolacica napravilaaaaaaa, svaka cast!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala vam drage moje blog prijateljice!!!pravo je zadovoljstvo druziti se sa vama!!Bice jos:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko divnih kolaca na jednom mestu :))))))
    Svi izgledaju savrseno, ali mi je definitvno najomiljenija kinder bajadera. Pogotovu volim onaj beli deo sa mlekom u prahu

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam ti rođendan, i da proslaviš još punoooo!!! Neki recepti su nam isti, što mi je veoma drago. Ih da smo blizu pa da se sladimo uz kaficu :-)))

    ОдговориИзбриши
  8. Baš si bila vrijedna, svaka ti čast. Sretan blogorođendan!!

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Majo, srecan prvi blogorodjandan, zelim ti jos punooo lepih i mastovitih receptica kao sto su ovi tvoji kolacici... uh, odakle samo prvo da krenem sa isprobavanjem!;)))

    ОдговориИзбриши
  10. Kako bi se sad rado dohvatila neke od ovih tacnica :) Divni su ti kolacici, svi do jednog!

    Srecan ti blogorodjendan i da ih bude jos mnogo, mnogo :)

    ОдговориИзбриши
  11. Mjao, srecan blogorodjendan! Samo nastavi tako... Uh, ovde ima raznih super kolacica! :)

    ОдговориИзбриши
  12. sretan ti blogorođendan!! sviđa mi se tvoj izbor sitnih kolača!!

    ОдговориИзбриши
  13. Srecan 1. rodjendan i jos punooo lepih recepata u narednih 1oo godina!!! Ovi kolacici izgledaju fenomenalno :)

    ОдговориИзбриши
  14. Srećan prvi blogorođendan:))divnim kolačićima si nas počastila:)

    ОдговориИзбриши
  15. Ja sam i zaboravila za rodendan..meni je drago kada imam vremena i sve pogledam ,pa imam oshjecaj kao da sam sa svima vama !!!!!
    Cestitam rodendan i jos puno da ih slavimo !!!!

    ОдговориИзбриши
  16. Evo i meneeee :-))) SREĆAN PRVI BLOGO-ROĐENDANČIĆ MAJČE Z. i želim ti još puuuuuuuno istih , a nama dvema da nastavimo naše divno prijateljstvo koje smo stekle zahvaljujući blogovima!! ŽIVEO NET!! :-))))
    P.S. Hvala na objavi recepta za bajadere draga! :-*

    ОдговориИзбриши
  17. DIVNE STE!!!!Hvala Vama na prelepom druzenju!!!Jojo moja,hvala tebi na strava receptu!!!

    ОдговориИзбриши
  18. Majo sretan blogorodjendan I od mene.
    Svaka cast na napraavljenim kolacicima,

    Sve najbolje

    Zoran

    ОдговориИзбриши
  19. Čestitam ti 1. blogo-rođendan !! I da ih bude još puno koje ćemo provesti u lijepom druženju i uz tvoje odlične recepte !!
    Divni su ti ovi sitni kolačići, super si ih napravila. Svaki bih rado isprobala i na kraju se sigurno vratila opet na bajadere :)

    ОдговориИзбриши
  20. Cestitke za znacajan datum...Meni su najdrazi sitni kolacici!

    ОдговориИзбриши
  21. čestitke i moram samo da kažem da se ne mogu odlučiti koji kolači su bolji, svaka čast na toliko vrsta

    ОдговориИзбриши