недеља, 2. октобар 2011.

Paprike za zimu

   
                                                   FILETI OD CRVENE PAPRIKE

Potrebno je:
10kg.neociscene(oko 7kg.ociscene)paprike
250gr.secera
250gr.soli
kasika bibera u zrnu
2 glavice belog luka
1 veza celerovog lisca
1,5 soljica esencije
1 konzervans
1 vinobran.
Papriku preseci na pola da se dobiju fileti,ocistiti je i oprati.
U ciniju pomesati so,secer,biber,beli luk ociscen i isecen na listice,iseckano celerovo lisce,esenciju,konzervans i vinobran.
U vecu posudu staviti ociscenu papriku i preko nje preliti pripremljenu smesu.Ostaviti 24h da odstoji povremeno mesajuci.Nakon toga papriku slagati u plasticnu kofu jednu preko druge ravnajuci je.Preko preliti sa prelivom u kojem je stajala paprika.


PAPRIKE SA ŠARGAREPOM


Potrebno je:
1kg.sargarepe
1 veza persunovog lisca
1 mala soljica soli
2 male soljice secera
2 male soljice ulja
1 rakijska casica esencije
1salicil
oko 50 srednjih paprika.
Sargarepu ocistiti,oprati i izrendati.Dodati joj iseckano persunovo lisce,so,secer,ulje,esenciju i 
salicil,pa sve promesati.Paprike ocistiti i oprati,pa svaku puniti sa kasikom nadeva.Ostaviti ih da 
odstoje tako napunjene 24h,s tim sto ih treba s vremena na vreme izmesati.Nakon 24h.sloziti ih u tegle.





14 коментара:

  1. Mmmm, bice zimnice:))) Divno, paprike obozavam. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Filete paprika volim više od sve zimnice..Do sada sam je spremala grejanu i u medu, a ovako kao ti nisam...Mnogo dobro izgleda, možda stignem da probam ali u manjoj meri od date :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kod nas se paprike pune kiselim kupusom, za ovu kombinaciju s mrkvom još nisam čula.

    Pohvale za vrijedno spremanje zimnice!

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam kiselu papriku na sto nacina. Ovu varijantu sa sargarepom nisam probala, moracu javiti mami - ona je strucnjak za zimnicu, ja za degustaciju ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja volim paprike i spremam ih na razne načine (doduše uvek u manjim količinama), kako bih isprobavala različite recepte. Ovi tvoji su baš interesantni, posebno ovaj prvi sa filetima, probaću svakako...

    ОдговориИзбриши
  6. Joj,obe su dobre:))Volim i ja svake zime nesto novo da isprobam.Ove druge mozete napuniti i pola sa kupusom,a pola sa sargarepom.Mojima se svidja.Sve vas pozdravljam,hvala vam:))

    ОдговориИзбриши
  7. Ove filete obožavam,ja ih znam kao "peglane paprike",a ove sa šargarepom nisam probala.

    ОдговориИзбриши
  8. Da,Irena,ovo je ustvari "peglana"paprika,ja je imam samo pod ovim nazivom.A ova sa sargarepom,obozavam je.Ako stignes,stavi malko,jako je lepa.Pozz

    ОдговориИзбриши
  9. Majo, da li znas da godinama jurim mamu da mi pravi te peglane, odnosno nesto slicno, a on kaze da nema recept, zaturila. Ja sam nesto ceprkala i trazila ali nista mi nije bilo slicno onom sto pamtim, a mama je pravila paprike pre jedno 15 godina. Sve u svemu, ove "moje" se malo razlikuju. One su punjene smesom belog luka i listova celera, a u tegli stoje stapici rena i pliva biber, To je skoro isto kao ovo tvoje. Onda kad izvuces papriku iz tegle, pa preseces ono debelo socno meso paprike ... a unutra te ceka onaj divan fil od luka i celera mmmmm Muz i ja smo se davili te zime u njima. Bas si me obradovala ovim receptom, da znas!

    ОдговориИзбриши
  10. odlične paprike, ove godine nisam spremala papriku, možda još stignem vidjet ću baš si mi sad dala volju

    ОдговориИзбриши
  11. Taci,dodji kod mene:))
    Nina,hvala ti.Brzo se spreme,a imas ih preko cele zime i uzivas:))

    ОдговориИзбриши
  12. i draga bila vrena, od sveg povrća samo paprike i spremam za zimu!

    ОдговориИзбриши
  13. Odlično si pospremila paprike za zimu. Ove punjene sa mrkvom su mi novost. Odlična zimnica !

    ОдговориИзбриши