понедељак, 21. фебруар 2011.

Raženi prutići

Odlucila sam da se i ja prvi put ukljucim u igricu po imenu,Ajme,koliko nas je!Ovog meseca nasa domacica je Aleksandra sa bloga Sweet Food i kao glavnu namirnicu je zadala MED.Posto sam nova u ovoj igrici,ne zamerite mi ako nesto pogresim.:))

POTREBNO JE:
200gr.belog brasna
100gr.razenog brasna
2 kasike MEDA
1 kasicica soli
1 kesica suvog kvasca
2dcl.vode
ZA POSIPANJE:
po kasika
susama,lana,suncokreta i jecmenih pahuljica
1 manja soljica vode
2 kasike ulja
U ciniju razmutiti med sa mlakom vodom,dodati obe vrste brasna,so,med i kvasac,pa umesiti testo i ostaviti ga 1h na toplom da kisne.

Uskislo testo podeliti na 4 jufke.

Svaku jufku rastanjiti i uviti tanju kiflu.

Pomesati vodu i ulje,pa prutice premazati ili poprskati i zatim ih uvaljati u pomesana semena(susam,lan,suncokret,jecmene pahuljice).

Pokriti ih i ostaviti jos 15min da odmaraju,a zatim ih peci na 200C oko 30min.
PRIJATNO!

9 коментара:

  1. Divno Majo, samo pošalji mejl na moju adresu sa slikom i linkom recepta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prutici izgledaju jako primamljivo...Idealno za dorucak, takve najvise volim :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ma kako si ih lepo napravila! Lepse nego u nekoj pekari! Super!

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi moji,hvala vam punooo na ovako lepim komentarima.Drago mi je sto vam se dopadaju!:))

    ОдговориИзбриши
  5. evo malo pregledavam tvoj blog, jer sam sad tek naišla na njega (vjerovatno jer sam nova u svemu ovome) i moram ti priznat da je odličan :) a ovaj recept ide u bilježnicu odličan je ;)

    ОдговориИзбриши