четвртак, 23. јун 2011.

Kolač sa breskvama


Ovaj divan kolac sam pravila po receptu nase drage Lane.Ona ga je pravila sa tresnjama ili visnjama,a ja sam ga napravila sa breskvama.Mozete ga praviti i sa kajsijama.Recept se razlikuje od mog i verujem da ga dosta vas pravi samo sa brasnom i mlekom.Ja ga godinama tako pravim,ali moram Vam reci da me je ovaj odusevio .Probajte sa bilo kojim vocem,sada ga bar ima dosta na pijaci.

Potrebno je:
3 jaja
1 solja secera(od 2dcl.)
1 solja brasna
1 solja griza
1 solja jogurta
1/2 solje ulja
1 prasak za pecivo
1 vanil secer
500gr.ociscenih bresaka
prah secer za posipanje.
Odvojiti belanca i zumanca,pa prvo posebno umutiti belanca sa secerom.Tek onda dodati zumanca i umutiti.U ciniju pomesati brasno,griz,vanil secer i prasak za pecivo.Naizmenicno dodavati izmesano brasno i jogurt u umucena jaja.Na kraju dodati ulje.Smesu izliti u podmazan pleh,pa odgore poredjati ociscene i na parcad isecene breske.Kolac peci u zagrejanoj rerni na 200C 30min.Ispecen kolac ohladiti,pa odgore posuti sa prah secerom.


Lana,hvala jos jednom za divan recept!!
SAVET:Pravite odmah duplu meru:)))




13 коментара:

  1. Draga Majo, kockice su ti jako lepo uspele i drago mi je da ti se dopao receptic, ovde kod nas na pijaci jos nisam videla breskve, ali valjda ce uskoro...ovaj kolac inace cesto pravim cele sezone kako stigne koje voce, a pecem ga u malo vecem plehu posto volim da u svakoj kockici bude puuuno voca!;))) Prijatno grickanje!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep kolač, "podigao se nebu pod oblake":)))
    Sočno i voćno - baš je moćno! I ja sam kod Lane prvi put videla da dodaje griz u ovu vrstu smese (kao za masan kolač) i vidim kolika je razlika. Odlično ti je uspeo...

    ОдговориИзбриши
  3. Moja mama je znala raditi ovakve kolače s različitim sezonskim voćem, ali ja ih nisam posebno voljela (nisam ljubiteljica biskvita, od malena, ne znam zašto), pa ih ja vrlo, vrlo rijetko radim. Svejedno, sigurna sam da je ovaj tvoj vrlo sočan i fin.

    ОдговориИзбриши
  4. Izvrsno, jako volim ovakve sočne kolače s voćem koji osvježavaju! Divno!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23. јун 2011. 22:23

    Jeste kolaci sa breskvama su uvek ukusni.Gledajuci tvoje fotke cine mi se tako mekani;)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican izbor voca. ja jako volim ovakve kolace i cekam da pocne sezona jagoda pa da ga napravim.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovakve kolače volim ali sa kuglo sladoleda od vanile. Ovaj dodatak griza i jogurta mu sigurna da sasvim drugi ukus, tj. teksturu. Čekam da se zalaufa sezona breskvi.

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan je i lepo ti je ispao. Dugo nisam pravila ovaj kolač, ja ga volim sa više vrsta voća.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман30. јун 2011. 06:18

    jako volim breskve u kolačima bilo da su u kremi ili ovako u biskvitu, odlično

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican kolac, jako volim ovakve kolace s vocem. Cim kupim breskve cu ga morati napraviti :)

    ОдговориИзбриши
  11. obozavam ovakve kolace!!! Rado ih pravim i jos radje jedem:)!

    ОдговориИзбриши
  12. Majce odlicno..5+..Mogu da zamislim da je jako jako ukusan jer izgleda bozanstveno!

    ОдговориИзбриши
  13. Sa zakasnjenjem PUNOOOOO hvala!!!!Malko sam se odmarala i kupala.Vratila sam se i opet cemo da se druzimo.:)))Zao mi je sto nisam bila tu za druzenje na Adi:((Ali verujem da ce nam Maja ponovo organizovati i da cemo se odazvati u velikom broju:))

    ОдговориИзбриши