недеља, 5. децембар 2010.

Pita sa sirom


POTREBNO JE:
1/2kg.kora za pitu
1/2 kg.sira
4 jaja
1 solja jogurta
1 solja ulja
1 solja griza
1 prasak za pecivo
soli po ukusu

Izmutiti zumanca,jogurt,ulje,griz i prasak za pecivo,posoliti u zavisnosti koliko ja slan sir i na kraju dodati umucena belanca.Sa ovim filom se premazuju kore.Za svaki rolatic vam trebaju cetiri kore.Ja sam imala 20 kora ukupno,pa sam dobila 5 rolatica.
Tri kore redjati jednu preko druge premazujuci ih sa filom,pa odgore staviti cetvrtu i na nju samo rasporediti izgnjecen sir,pa urolati.Tako napraviti i ostala cetiri,pa ih sloziti u podmazan pleh i ostaviti da odstoje 2h.Tek onda pitu peci na 220C oko 30min,dok se lepo ne ispece.
Vi naravno mozete staviti i neki drugi nadev.Ja volim da ih pravim i sa prazilukom,belim mesom i pecurkama.


Нема коментара:

Постави коментар